COM MIREM!
En aquest apartat podem trobar diferents col·lecions de fotografies fetes a l'institut Celestí Bellera.
Perfils
Aquesta col·lecció tracta sobre les perfils de persones que van ser fotografiades mentre parlaven.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem apreciar que hi apareix una persona, a la qual podem veure des de les espatlles cap a dalt (anomenat "apropament ampli").
FORA DE CAMP
Al fons podem observar principalment edificis, cotxes, una tanca i el cel. El que l'espectador podria imaginar que hi ha en el fora de camp seria la continuació de la tanca, dels edificis (els edificis haurien de continuar cap a l'esquerra ja que al veure el cel a la dreta podem esbrinar que no hi ha més blocs de pisos), dels cotxes i del cel.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia esta organitzada de la següent forma: a la dreta podem trobar l'element principal (la noia), i el seu entorn (és a dir, el fons) està dividit, a la esquerra podem veure un bloc de pisos, dos cotxes, una tanca i una mica de sòl, mentre que a la dreta veiem el cel.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el marró, el blau i el taronja.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem apreciar que hi apareix una persona, a la qual podem veure des de les espatlles cap a dalt (anomenat "apropament ampli").
FORA DE CAMP
Al fons podem veure arbres i un porxo. L'espectador podria imaginar que al fora de camp el porxo te una continuació i que hi ha més arbres al voltant.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia esta organitzada de la següent forma: al centre podem trobar l'element principal (la noia), i al seu entorn (és a dir, el fons) podem veure arbres, un porxo i una paret amb portes a la part esquerra.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el marró, el beix, el blanc i el verd.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
Al fons podem observar principalment edificis, cotxes, una tanca i el cel. El que l'espectador podria imaginar que hi ha en el fora de camp seria la continuació de la tanca, dels edificis (els edificis haurien de continuar cap a l'esquerra ja que al veure el cel a la dreta podem esbrinar que no hi ha més blocs de pisos), dels cotxes i del cel.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el marró, el blau i el taronja.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el marró, el beix, el blanc i el verd.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem apreciar que hi apareix una persona, a la qual podem veure des de les espatlles cap a dalt (anomenat "apropament ampli").
FORA DE CAMP
Al fons podem veure una paret amb finestres, una teulada metàl·lica i petites branques amb fulles. L'espectador podria imaginar que en el fora de camp hi ha la continuació de la paret amb més finestres, de la teulada i que hi ha més plantes.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia esta organitzada de la següent forma: al centre podem trobar l'element principal (el noi), i el seu entorn (és a dir, el fons) podem veure (mirant de dalt cap abaix) una teulada metàl·lica, tres finestres en horitzontal i una paret. A la dreta podem veure petites branques amb fulles.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a semi-lateral. Els colors que predominen són el blanc, el marró i el beix.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a semi-lateral. Els colors que predominen són el blanc, el marró i el beix.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem apreciar que hi apareix una persona, a la qual podem veure des de les espatlles cap a dalt (anomenat "apropament ampli").
FORA DE CAMP
Al fons podem veure blocs de pisos i una tanca. L'espectador podria imaginar que en el fora de camp hi ha més blocs de pisos i la continuació de la tanca.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia esta organitzada de la següent forma: al mig podem trobar l'element principal (el noi), i el seu entorn (és a dir, el fons) el qual està format principalment per un bloc de pisos, una tanca a la zona inferior i darrere del nou es pot apreciar una petita part d'una cistella de bàsquetbol.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el beix, el groc, el taronja i el verd.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distancia que hi ha entre l'element destacat i l'objectiu, podem dir que és un primer pla. Podem distingir que hi ha dos elements amb diferent distància: l'element principal el veiem més pròxim a l'objectiu, mentre que el fons sembla que està més lluny.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i a contrallum. Els colors que predominen són el beix, el groc, el taronja i el verd.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
Finestres
En aquesta col·lecció podem observar diferents finestres que podem a l'institut.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera inclinada.
FORA DE CAMP
L'espectador pot arribar a imaginar que l'edifici (juntament amb les finestres) tenen una continuació cap a la part esquerra i inferior de la imatge. També pot imaginar que el cel continua cap a diverses direccions.
COMPOSICIÓ
Aquesta imatge està dividida en dos parts: a l'esquerda podem veure la cantonada d'un edifici amb tres fineses, i a la dreta podem veure el cel amb núvols.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és contrapicat.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
L'element que destaca és l'edifici que apareix a la part esquerra. El cel està lleugerament entelat, ja que és a una distancia major de l'objectiu.
LLUM I COLORS
La llum és picada i natural. Els colors que predominen són el blau, el blanc i el beix.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
Al ser una fotografia d'una petita part d'una paret, l'espectador podria imaginar que al fora de camp continua la paret junt amb els dibuixos de la part esquerra. També podria pensar que hi ha més finestres com la que apareix a la fotografia.
COMPOSICIÓ
En la imatge podem observar una paret amb una finestra al mig i dibuixos de plantes a la part esquerra.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són la finestra i els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
La llum és picada i natural. Els colors que predominen són el vermell, el verd, el groc i el blau.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera inclinada.
FORA DE CAMP
L'espectador pot arribar a imaginar que els edificis (juntament amb les finestres) tenen una continuació cap a la part esquerra i inferior de la imatge. També pot imaginar que el cel continua cap a diverses direccions.
COMPOSICIÓ
A la imatge podem observar dos cantonades de dos edificis: un es situa a la part inferior esquerra i l'altre al centre. A l'edifici del centre hi apareixen tres finestres. De fons podem observar el cel.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és contrapicat.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
L'element que destaca és l'edifici que apareix al centre, tot i que l'enfocament és igual per a tots les elements.
LLUM I COLORS
Te iluminació frontal i natural, tot i que també hi veiem ombres. Els colors que destaquen són el beix, el blau i el rosa.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
L'espectador podria imaginar que al fora de camp hi continua la paret junt amb els dibuixos que hi ha en ella, i que hi ha més finestres.
COMPOSICIÓ
A la imatge podem veure una paret. A la dreta trobem dues finestres, i a la part inferior podem observar dibuixos de cactus, cors i núvols.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
Te iluminació picada i natural. Els colors que destaquen són el beix, el verd, el groc i el blau.
EFECTES ÒPTICS
El color groc fa que la fotografia sembli molt més lluminosa del que és.
Expressions de la cara
Aquesta col·lecció ens mostra la part superior de la cara de diferents persones les quals tenen diferents expressions al rostre.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tips d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem observar que hi ha un element destacat degut a la seva proximitat i nitidesa: la mitja cara que hi apareix al centre de la fotografia.
FORA DE CAMP
L'espectador podria imaginar que la paret amb finestres continua (és a dir, hi ha un edifici darrere de la noia).
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia està composta per diferents elements: al fons podem observar principalment una paret amb finestres, i al centre podem veure una persona, més concretament mig cap.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància que hi ha entre l'element destacat (el qual està poca distància) i la càmera, podem dir que es tracta d'un primeríssim pla.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central (el cap) apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i picada. Els colors que predominen són el beix, el blanc i el marró.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tips d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem observar que hi ha un element destacat degut a la seva proximitat i nitidesa: la mitja cara que hi apareix al centre de la fotografia.
FORA DE CAMP
El fora de camp que pot arribar a imaginar i/o percebre l'espectador amb aquesta fotografia podria ser el d'un paisatge ple d'arbres, com, per exemple, un bosc. Més concretament, veuríem l'arbre sencer i més fulles. A més, veuríem a la persona de cos sencer.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia està composta per diferents elements: al fons podem observar principalment fulles i un tronc, i al centre podem veure una persona, més concretament mig cap.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància que hi ha entre l'element destacat (el qual està poca distància) i la càmera, podem dir que es tracta d'un primeríssim pla.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central (el cap) apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és natural i picada. Els colors que predominen són el verd i el marró, i es pot apreciar un poc de blanc en els espais entre les fulles i els ulls.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tips d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem observar que hi ha un element destacat degut a la seva proximitat i nitidesa: la mitja cara que hi apareix al centre de la fotografia.
FORA DE CAMP
El fora de camp que pot arribar a imaginar i/o percebre l'espectador amb aquesta fotografia podria ser el d'un paisatge ple d'arbres amb una paret la qual te una continuació que no veiem a la fotografia.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia està composta per diferents elements: al fons podem observar principalment una paret i plantes, i al centre podem veure una persona, més concretament mig cap.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància que hi ha entre l'element destacat (el qual està poca distància) i la càmera, podem dir que es tracta d'un primeríssim pla.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central (el cap) apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és semi-lateral i natural. Els colors que predominen són el verd, el marró i el beix.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tips d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal. Podem observar que hi ha un element destacat degut a la seva proximitat i nitidesa: la mitja cara que hi apareix al centre de la fotografia.
FORA DE CAMP
El fora de camp que pot arribar a imaginar i/o percebre l'espectador amb aquesta fotografia podria ser la continuació de la paret que podem veure a l'esquerra i més plantes com les de la dreta.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia està composta per diferents elements: al fons podem observar principalment una paret i plantes, i al centre podem veure una persona, més concretament mig cap.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel tipus d'enquadrament i la distància que hi ha entre l'element destacat (el qual està poca distància) i la càmera, podem dir que es tracta d'un primeríssim pla.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Només l'element central (el cap) apareix enfocat ja que te major proximitat amb la càmera, mentre que la resta (és a dir, el fons) està entelat.
LLUM I COLORS
La llum és semi-lateral i natural. Els colors que predominen són el verd, el marró i el beix.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
Pintades a l'institut
En apuesta col·lecció podem veure diverses pintades que decoren l'exterior de l'institut.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
Al ser una fotografia d'una petita part d'una paret, l'espectador podria imaginar que al fora de camp continua la paret junt amb els dibuixos.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia conté diferents elements: una paret, que fa de fons, en la qual hi pareix un dibuix de dues mans agafant una rosa i un girasol.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són la finestra i els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
Està a contrallum i la llum és natural. Els colors que destaquen són el beix, el verd, el groc i el blau.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
Al ser una fotografia d'una petita part d'una paret, l'espectador podria imaginar que al fora de camp continua la paret junt amb els dibuixos.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia conté diferents elements: una paret, que fa de fons, en la qual hi pareix un dibuix on apareix una màquina de videojocs (semblant a una Nintendo), un llapis o figures abstractes.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són la finestra i els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
Te iluminació frontal i natural. Els colors que destaquen són el groc, el rosa i el lila.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
Al ser una fotografia d'una petita part d'una paret, l'espectador podria imaginar que al fora de camp continua la paret junt amb els dibuixos.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia conté diferents elements: una paret, que fa de fons, en la qual hi pareix un dibuix amb canyes de bambú i una flor rosa.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són la finestra i els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
Està a contrallum i la llum és natural. Els colors que destaquen són el celest, el beix i el rosa.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
ENQUADRAMENT
La càmera se situa de manera frontal a l'escena, sense cap tipus d'inclinació (és a dir, l'angle és recte). El pla manté un nivell horitzontal.
FORA DE CAMP
Al ser una fotografia d'una petita part d'una paret, l'espectador podria imaginar que al fora de camp continua la paret junt amb els dibuixos.
COMPOSICIÓ
Aquesta fotografia conté diferents elements: una paret, que fa de fons, en la qual hi pareix un dibuix de roses al centre, una branca a l'esquerra i unes fulles a la part superior.
PUNT DE VISTA, DISTÀNCIA, PLANS
Pel el tipus d'enquadrament i la distància entre l'objectiu i els elements que hi apareixen a la fotografia, podem dir que és un pla general. L'angle és normal o mig.
ENFOCAMENT, PROFUNDITAT DE CAMP
Tots els elements estan igualment enfocats, i els que destaquen són la finestra i els dibuixos, però pels colors.
LLUM I COLORS
Te iluminació frontal i natural. Els colors que destaquen són el beix, el verd i el vermell.
EFECTES ÒPTICS
No crec que hi hagi cap efecte òptic.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada